ממי או ממה אני מקבלת השראה?

 

מקורות השראה-משפט שקראתי בספר,כותבת בגוגל "נושאים לכתיבה",רושמת את המוצר שלי בגוגל,נכנסת למשפטי השראה בתוכנת העיצוב CANVA.ומתחילה לכתוב.
פשוט כותבת וכותבת וכותבת..מתי שנגמר לי,עוצרת,ובודקת מה כתבתי.
איפה מופיעה הפואנטה של הפוסט?היא בטח באמצע או בסוף,אז אני מעתיקה אותה להתחלה
לאנשים היום אין זמן וסבלנות להבין לבד על מה אני מדברת,אז הפואנטה חייבת להיות בהתחלה.בפוסט שיווקי,הכותרת היא ה"שורה התחתונה",למעשה.
למשל-בפוסט הזה,המשפט שאחזיר להתחלה הוא-"אף אחד לא קרא את הפוסט שלך?-כנראה שהפואנטה שלך הגיעה כמה שורות מאוחר מידי.לאנשים היום אין זמן וסבלנות.יש לך פואנטה?היא תופיע בשורה הראשונה,זה מה שיגרום לקהל שלך לקרוא את הפוסט.
השורה הראשונה היא כמו שם של בן אדם.אם אני רוצה,שהבן שלי טל,יבוא אלי,אני לא אצעק ברחוב "כולםםםם-בואו",אני אקרא לו ,היכן שהוא נמצא "טל בוא בבקשה".

2)אל תתחכמי!!דברי בשפה שהקהל שלך מכיר.אם את מאמנת,דברי איתו על מה שמציק לו ומה את מציעה לו.
אם הקהל שלי הוא מאמנות בתחילת דרכן שמעבר להיותן מאמנות,רוצות להתמחות במדיה ובדיגיטל,אני אדבר איתן בשפה שמטרידה איתן במילים שמעיפות אותן.
אבל-אם הקהל שלך הוא לא מאמנים או מטפלים,כיתבי להם בשפתם.למה?כי כשאנחנו מכותבתות בשפה אימונית,זה נשמע מנותק ,מדוקלם,נדוש עד כאב,וגורם לריחוק .וזה בדיוק הפוך מהמטרה שלך.

3)יש לך תחביב?דברי עליו,חברי אותו למוצר שאת מקדמת.

4)תמונה זה סופר חשוב,כי היום רובינו נכנסים לפיסבוק מהנייד,וגוללים מהר.מה שתופס לנו את "העין",נתעכב ונעבור לשורה הראשונה,ומה שלא -נמשיך לגלול.
מה מעניין בתמונות?
אומרים שגורים ותינוקות תמי תופסים את העין..
אבל גם תמונות שלך,עם לוגו שלך.
5)טיפ סופר חשוב-שלא תשמעו בכל מקום:
גם אם יש לכן אלפי חברים בפייסבוק,זה לא אומר שאתן נמצאות בתוך קהל היעד שלכן.כלומר-יכול להיות שאתן כותבות פוסטים פצצה,הקהל הספציפי למוצר הספציפי -לא רואה אותוץ
למה?
כי אם אתן נכנסות לפייסבוק,והאנשים שאתן רואות בפיד שלכן,הן לא הלקוחות שלכן,אלא חברים מהבית,קולגות,אנשים שאתן לא מכירות-אתן לא נמצאות היכן שהקהל שלכן נמצא.
סדרו את הפיד שלכן!
איך?
כל פעם שקופץ לכן פוסט לא רלוונטי מאדם לא רלוונטי למוצר בפיד שלכן,אתן עשות על הפוסט הזה UNFOLLOW,וכך מאוד מהר,הפיד שלכן יסתדר ותהיו מוקפות יותר ויותר לקהל רלוונטי.
אם אתן רואות פוסט מאדם,שהפוסט שלו והוא רלוונטי לכן-תגיבו לו בתגובות,כדי שישאר סבסיבה הוירטואלית שלכן!!!

אז לסיכום-
בואו נתחיל מנטרה חדשה:
במקום "אין לי מה לכתוב"
אימרי "יש לי מה לקרוא כדי לכתוב",ואז כנסי הנה לטיפים.

בהצלחה!

מתנה ממני-אתן יכולות להעתיק פוסטים שכתבתי,אליכן לקירות!!!להמשיך אותם מעולם התוכן שלכן..

עינבל אבוטבול
מאמנת מאמנות
יבנה
האקדמיה הדיגיטלית לאימון מאמנות

השאר תגובה