הדרכות למנהלי קהילות

מה קודם למה- המוצר לקהילה או הקהילה למוצר ?

רוב העסקים, בבואם לפרסם ברשת -קודם מתחילים עם הצעת מוצר ואז רודפים אחרי הקהל שלו. ברוב המקרים זה נגמר בכישלון חרוץ. אז איך גורמים לקהל לחכות למוצר — גם אם הוא רעיון גדול וחדשני? מתכוננים היטב !

בשיטה של בניית קהילה ב5 שבועות מכינים את הקהל ואת עצמיכם למוצר, שהם מחכים לו. ושאתם מוכנים למכור. הטעות הבאה שקורית, היא שגם אם מוצר נמכר , אין המשכיות. השווק נעצר . המכירות נעצרות. פניקה.

גם את זה שיטת 5 השבועות יודעת למנוע, כי היא עובדת על המשכיות. והכי מהכל – קל להבין אותה ,וכיף ליישם אותה. וגם לא עושים אותה לבד. למה? כי אם לך ולעסק שלך יש קהילה- כל מה שחסר לה כעת –

זו השיטה ! יום הדרכה מיוחדת – איך מכינים קהל למוצר במקום לרדוף אחריו עד למותשות ותסכול ?

למה לא מגיבים לך בקהילה ומה עושים עם זה ?

ישנן כמה סיבות . קהילה לעולם היא מראה של יחס מנהל הקהילה לקהילתו ולעצמו. ישנם 5 רגשות , שמפריעים לקהילה שלך לקבל את המקום שמגיע לה וגם לך. היופי ברגשות הוא שאפשר לגמרי לנהל אותם . יותר מכך אפשר להפעיל מדהים את הקהילה למרות שהם קיימים. יותר מכך-אותם רגשות הם בדיוק מנוף הצמיחה שלך ושל הקהילה שלך.

האם מנק"לים חייבים להשתמש בבינה מלאכותית ?לייב מיוחד עם בני פרבר בקהילת סיירת מנק"ל

איך מגייסים לרעיון גדול ? פאנל מומחים , ומיד אחריו פאנל שילוב רוחניות בעולם של יזמים

רוב העסקים , בבואם לפרסם ברשת -קודם מתחילים עם הצעת מוצר ואז רודפים אחרי הקהל שלו. ברוב המקרים זה נגמר בכישלון חרוץ. אז איך גורמים לקהל לחכות למוצר — גם אם הוא רעיון גדול וחדשני? בואו להקשיב למומחים – דויד פפוביץ' מיקי פורת שירה פריגת ומיד אחריהם – החיבור הכי נכון שיש בין יזמות לרוחניות. פאנל עמוק ומלא כלים עם אביהו כהן עינבל ישראלי נוי בן חיים מוסיקה מקורית – הפאנל צולם במסגרת יום גיוס מימון המונים לסיפרי " אור של פיל -סיפורן של קהילות " בתרומתו האדיבה והמקצועית – ולראשונה בישראל , שנערך כנס מסוג זה . בהפקתו של – הזומולוג, במאי ומפיק של שידורים חיים ואירועים ווירטואליים.

מה זה באמת לווי עסקי צמוד צמוד ? ואיך כתבתי את הספר הקהילתי הראשון בעולם , שהרשת כותבת ביחד !

כמה התרגשתי מ1 עד 10 לארח את היועץ העסקי שלי . האדם שהרים את הערך העצמי האישי והעסקי שלי אורן בן דויד במשך שנה שלמה. צמוד צמוד. כשאומרים לווי עסקי יד ביד -הוא באמת צריך להיות יד ביד. מכיל .קשוב. עם זאת אסרטיבי וממקד. אורן מספר מהצד שלו איך זה ללוות אותי בכתיבת הספר הראשון מסוגו בעולם שהרשת החברתית כותבת : "אור של פיל – סיפורן של קהילות " הפאנל צולם במסגרת יום גיוס מימון המונים לסיפרי " אור של פיל -סיפורן של קהילות " בתרומתו האדיבה והמקצועית – ולראשונה בישראל , שנערך כנס מסוג זה . בהפקתו של – @aribloch1291 הזומולוג, במאי ומפיק של שידורים חיים ואירועים ווירטואליים. מאחורי הקלעים ,יח"צ בין הקהילות ובניית הליינאפ יומם וליל – חן נועה פריד

איך כותבים תוכנית לקהילה שלך ? כדי שתצליח !!!!!

שיטת 5 השבועות לבניית קהילת השפעה מניבה

סמינר קהילות --עם חברי סיירת מנק"ל

איך אפשר באמצעות קהילה תוך כמה דקות להגיע לכל מקום בחו"ל?

איך תדעו שאתם משפיענים ?