איך מתפרנסים מלהיות השראה?

ארבעת  הנו"נים: נחישות, נאיביות, ניראות ונשמה.

נחישות-להמשיך לפעול כל הזמן למען המטרה.פוסט אחד לא ימלא סדנה,אם לא נעשתה עבודת תשתית יסודית לפני כן.אם המטרה שלך לא הושגה,למצוא עוד ועוד פתרונות.אם הקמת קבוצה והיא לא פעילה,תמשיכי ללמוד איך עושים את זה ותמשיכי לפעול.קהילה מושבתת היא קהילה שמי שייצר אותה לא משקיע בה מספיק או לא מבין איך מתפעלים קהילה.קהילה זו מערכת יחסים ארוכת טווח וצריכה להיות סופר מושקעת ואטרקיבית.

נאיביות-ברמה של תינוק שלומד ללכת.לא מעניין שנפלת עשר פעמים אתמול..כל יום להתחיל מחדש.כל יום.עם כל הכוח..גם אם נפגעת ממשהו או מישהו אתמול…להתרומם ולהתקדם.

ניראות-היי נוכחת ברשת.ונוכחת בעלת ערך ,בעלת תחביבים מעניינים,כזאת שמה שהיא מלמדת אחרים גם עושה בעצמה.וזה אומר לא פוסט בשבוע בדף העסקי.לא.זה אומר להיות פעילה בקבוצות(לא רק להדביק פה ושם פרסום לסדנה שלך),אלא ממש אקטיבית.זה אומר להיות גם באינסטגרם,להשתתף פיסית בסדנאות ופעילויות של אחרות.

נשמה-אני רוצה לראות את הנשמה שלך נחשפת אליי באמת שלה.את ההשקעה שלך.אני רוצה לראות שאת מאוהבת במה שאת עושה.שאת יכולה לדבר על זה כל הזמן,שמה שאת עושה גורם לי לרצות גם כזה או לרצות להכיר אותך.אני רוצה לשמוע איך הגעת לאן שהגעת,איך את מעריכה את הזכות להיות בחיים.

אלה ראשי התיבות שמנחים אותי כל הזמן ,מהרגע שבחרתי לעסק באימון ..שזו בדיוק התקופה בה הפיסבוק ברא לשימושינו את הדפים העסקיים.כשעוד היתה חשיפה גבוהה מאוד לדפים העסקיים.

כדי להיות השראה ,אנשים יתמגנטו אלייך ברשת- כי התמודדת עם מציאות דומה לשלהם ויצאת משם.
ולכן, שלב א הוא כתיבת קורות החיים של כל מה שאי פעם עשית ולמדת.
שלב ב הוא לימוד.
לימוד אינסופי ותרגום הלמידה על ידי שימוש בכלי האימון על בשרך והעברת התובנות והתוצאות מהדרך שלך הלאה.
שלב ג הוא להבין מהי המטרה לא רק יעד מספרי, אלא מטרה מרגשת.
כל מספר ,יכול להיות מוחלף בערך ובמילה אחרת.
שלב ד הוא יצירת כלים יישומיים והבנה שנוסחאות, תמונות הצלחה ותרשימים מחדירים ביטחון, אמונה וציפייה אצל בני אדם רבים.
שלב ה הקשבה .הסביבה שלך כל הזמן אומרת לך מה היא רוצה ממך, אל תתקעי רק על מסלול אחד, שלא מניב תוצאות כבר הרבה זמן ,שווה להקשיב למסרים .
שלב ו הוא להבין שפה .כל אדם הוא מילון עם הגדרות, ישרו קו. פיתחו מילון.
שלב ז תהליך מובנה המייצר וודאות ומראה שאתן יודעות לאן אתן לוקחות אותו
שלב ח כיתבו מה שאתן חושבות בדיוק. בלי פילטרים.
שלב ט מבנה-לפוסט /בלוג/מאמר 3 חלקים :קריאה לקהל,תוכן והנעה לפעולה.תמיד..שלושת אלה יכולים לקרות גם במשפט אחד..
שלב י-הפואנטה תמיד מופיעה באמצע הפוסט ההשראתי ,העבירו אותה להתחלה בתום הכתיבה ואז פרסמו
יא-תמונות תמונות תמונות(זה צריך להיות סעיף ראשון ברשתות..כי התמונה שתבחרי תוביל לקריאת הפוסט.כמה שיותר תמונות שלך,אבל באיכות גבוהה ובזוויות צילום מעניינות)

השאר תגובה