מה התמונה הזאת בעצם מנסה להגיד ??????אין לי שמץ..אבל היא גרמה לי לחשוב על זה.בעד או נגד?

*****מה יתפוס את העין של קהל היעד שלך בהתאם למוצר שאת רוצה למכור ובהתאם למה שמעניין בגדול בדיוק בתקופה שאת מפרסמת ?*****

קודם כל-אני תמיד בעד שיראו אתכן,כי אתן העסק ואתן ההשראה.
אבל שהתמונה תהיה מושקעת ואיכותית,כדי שהיא תעצור את העין.
העין עוצרת על מה שהיא מכירה ועל מה שנראה לה מושך ומסקרן.
אין מה לעשות.זה המוח.ככה הוא עובד
ופייסבוק ואינסטגרם עובדים קודם כל על המוח של בני האדם.
בדיוק כמו שהם מייצרים "תחושת פיספוס" FOMO על ידי משפטים כמו-מחיר מיוחד בהרשמה מוקדמת,המבצע עד הלילה בחצות ,נשארו עוד 3 מקומות אחרונים וכו'..
אז מה עובד?
קודם כל-שאתן באמת עובדות.אז תמונות מהקליניקה,תמונות שאתן מרצות,מאחורי הקלעים של קניית ציוד,הדפסת מחברות ,בדרך ל.. בדרך מ..עם מי נפגשתן וכו-להראות את האמת.
מה שנראה לכן בנאלי יכול להיות הכי מעניין.
מה שמבחינתכן דורש מאמץ-עלול דווקא להיות אפילו מיותר.
אבל-שוב..אין כמו ניסוי טעייה.
אם אתן מוכרות קורס דיגיטלי למשל-חשוב לדבר על מה ייצא למי שרוכשת אותו ברמת הרווחים,הנטייה היא רק לדבר על הקורס ,שיש קורס ולצפות שכבר יבינו לבד-וואלה זה לא עובד .
אם אתן מוכרות מוצר כמו מחברת או ספר-צריך לצלם אותו בכל מיני מצביםףלצלם סירטונים שלו כו..איך משתמשים בו,למי כדאי לקנות אותו במתנה וכו..
אם אתן מציעות מפגשי אימון-לצלם את החוויה,את הקליניקה,המוח שלנו אוהב משהו שהוא מכיר-יותר קל לבוא אליכן לקליניקה-אחרי שרואים לאורך זמן איך היא נראית.
לגבי סירטונים-אני יודעת שזה חלק לא פשוט ומאתגר ,אבל-לא חייב שאתן תהיו מצולמות-אתן יכולות לצלפ כל דבר יפה שהעין שלכן רואה ואז להוסיף טקסט.
אפילו (אמיתי)לצלם בוידאו את הנרות הדולקים בקליניקה שלכן ,להעלות לסטורי באינסטגרם להוסיף טקסט קצר ואז תעלו את זה גם בפייסבוק..
שימרו על איזשהו קו אחיד-שעם הזמן-כשיראו שוב תמונה שלכן ,כבר העין של האנשים בפייס כבר תדע לעצור על התמונה כי היא תחבר את זה אליכן.
מה לא לעשות?
****לרגע.אף לא לרגע לחשוב,שזה מתיש מישהו או מעייף מישהו .המוח נמשך למה שהוא מכיר ,ולכן חשובה חזרתיות !!ועל זה עובדים כל תקציבי הענק של חברות הפרסום הגדולות בעולם*****
אז מה הולכות להעלות?
איזה קו תובילו?
או כבר מובילות?

***נושא שני שאשמח לדבר עליו -הוא איך אתן מתכננות לברך את הלקוחות שלכן ,ולא רק אותם -אלא—–את כל מי שנמצא באנשי הקשר שלכן לקראת השנה החדשה?******

ועוד דבר אחרון-עם יד על הלב-האם כל מה שאתן ממליצות לאחרים לעשות-אתן עושות בעצמיכן?באילו מקרים נמצא אליכן את "הסנדלר הולך יחף?"

השאר תגובה